JOM BERBLOGWALKING

by - 09:47

ASSALAMUALAIKUM

Hye korang semua tengah buat apa tu. Zya baru sahaja selesai mengemas barang esok zya dah kena balik kampus. Almaklumlah cuti semester dah habis jadi dah kena balik hostel nie banyak la barang yang perlu bawa kan. Penat tu penat la juga tapi dalam penat-penat tu zya nak juga post entry baru supaya page zya nie tak terasa sunyi. Kat sini ada ker yang kena balik kampus macam zya. Kalau ada semoga selamat dalam perjalanan dan selamat belajar. 





Ok berbalik pada tujuan asal zya adalah untuk mengajak korang berblogwalking bersama zya. Jangan risau tak kena bayaran apa pun. Tujuan asal ini adalah untuk menambahkan kenalan dengan semua blogger yang ada. Selain itu, tujuannya juga adalah untuk mengeratkan silaturrahim sesama blogger yang ada, tidak mengira latar belakang dan juga tidak mengira yang baru atau pun blogger senior. Semua adalah di alu-alukan. 

Korang hanya tinggalkan link blog korang jer dekat komen nanti zya akan follow dan yang pastinya korang follow la zya balik hokey. Baru adil hihihi tambahan dengan cara ini kita dapat juga meningkatkan traffic blog kita. Sesama la kita membantu antara satu sama lain. Mana tahu apabila kita susah ada yang tolong dan bila diaorang susah kita pula yang tolong mereka kan. Cewahh ayat kemain kemas lagi baq ang. hahahahaha (utaqa mari). Ok jom berblogwalking sementara zya masih rajin nie. Mai cepat mai.  Jangan lupa klik sini sama yer Terima Kasih.





 Hello Kitty lover. Sekian terima kasih









You May Also Like

4 Comments