MENANG GIVEAWAY LAGI

ASSALAMUALAIKUM!!!!

Syukur kali nie terpilih sebagai salah seorang pemenang untuk Giveaway October By Impiana Cik Yanie yang pernah zya join dalam entry SINI. Ini kemenangan kali yang ke-4 zya dapat setelah menubuhkan belog miss zyaroses nie dalam tempoh masa 3 bulan. Alhamdulillah rezeki setelah lama berkecimpung cuma dulu tak aktif tahun nie baru bergiat aktif. Opppsss bebel banyak plak zya nie. 

Actually apa yang zya menang errrkkk?? Ha nak cerita la nie hadiah yang ditawarkan oleh Cik Yani dalam GA dia nie boleh tahan menarik la juga tapi zya terpilih pemenang untuk kategori senarai bloglist Cik Yanie sahaja. Tapi itu pun syukur sangat sebab apa tau follower untuk blogger Cik Yanie nie beribu-riban. Zya nie anak ikan jer tak mampu nak setanding dengan ikan besar so memang bangga juga la kan.hihihihi.



Meyh la tengok senarai pemenang yang lain sama dan TAHNIAH pada semua pemenang. Blogger yang tidak menang jangan berkecik hati yer InsyaAllah mungkin rezeki korang lagi. Cuba lagi pada GA yang dianjurkan oleh para blogger lain hokey. 






 1x Topup RM5
 http://www.syuhadasalleh.my/2015/10/giveaway-october-by-impiana-cik-yanie.html

 1x Bawal Printed
 http://www.maisarahsidi.com/2015/10/giveaway-october-by-impiana-cik-yanie.html

10 x Ole-ole from SABAH.
1. http://loadingendup.blogspot.my/2015/10/giveaway-october-by-impiana-cik-yanie.html

2. http://theathra.blogspot.my/2015/10/giveaway-october-by-impiana-cik-yanie.html 

3. http://farahanasharif.blogspot.com/2015/10/giveaway-october-by-impiana-cik-yanie.html

4. http://faranina89.blogspot.my/2015/10/giveaway-october-by-impiana-cik-yanie_27.html

5. http://azzamastura.blogspot.com/2015/10/giveaway-october-by-impiana-cik-yanie.html 

6. http://djmcosmetics.blogspot.my/2015/10/giveaway-october-by-impiana-cik-yanie.html

7. http://blogashalya.blogspot.com/2015/10/giveaway-october-by-impiana-cik-yanie.html

8. http://ciklapunyabelog.blogspot.my/2015/10/giveaway-october-by-impiana-cik-yanie.html 

9. http://cintahawaa.blogspot.my/2015/10/giveaway-october-by-impiana-cik-yanie.html 

10. http://imaginasifarah.blogspot.my/2015/10/giveaway-october-by-impiana-cik-yanie.html 


 2x Bloglist
http://huhahuhajerr.blogspot.my/2015/10/giveaway-october-by-impiana-cik-yanie.html



 5x Brooch
http://itsmelyya.blogspot.my/2015/10/giveaway-october-by-impiana-cik-yanie.html 


http://mummyrinazonebeauties.blogspot.my/2015/10/giveaway-october-by-impiana-cik-yanie.html
1x Buku Bacaan 
http://fififizahresepi.blogspot.my/2015/10/giveaway-october-by-impiana-cik-yanie.html  

1x Shawl Preloved *ShawlAyuCinta*
http://www.sayidahnapisah.com/2015/10/giveaway-october-by-impiana-cik-yanie.html





 SEKIAN!!!!!!


4 comments:

  1. tahniah yaa...
    jemput join segmen ni pulak http://bajuwarnacoklat.blogspot.my/2015/10/segmen-tambah-follower-instagram.html
    :)

    ReplyDelete
  2. Tahniah <3 Amboi sempat lagi review ye. Thanks so much. GA lepas ni akan di anjurkan lagi. Kali ini hadiah ada gempak sikit sb bergabung dgn sponsor2 baik hati. Nk join jd sponsor? Blh ws 01126861791

    ReplyDelete

Hye uollss Sila tinggalkan komen anda satu pun jadilah hehehehe