TAMAN BUNGA TULIP LED KINI BERADA DI PENANG


TAMAN BUNGA TULIP LED KINI BERADA DI PENANG | Sebelum ini telah menjadi viral taman bunga ala-ala di negara Eropah di Semenyih. Kali ini syarikat pemaju yang sama iaitu EcoWorld membuat Pesta Bunga Tulip LED pula di Pulau Pinang. 

Jadi kepada semua orang Penang dan yang berdekatan sewaktu dengannya cepat-cepat datang ke sini boleh bergambar dan rasai seperti berada di negara Eropah yang penuh dengan bunga-bunga tulip. Tarikh diadakan pesta ini adalah bermula pada 19 March yang lalu dan akan tamat pada 17 April 2016 ini. Masuk adalah percuma dan lokasinya adalah  PT 740, Jalan Paboi, Mukim 14, Daerah Seberang Perai Selatan, 14100 Simpang Ampat, Penang.

Zya pun tidak lepaskan peluang untuk ke sini, kebetulan pula sekarang ini cuti pertengahan semester jadi datang sini selfie dan bergaya ala-ala dekat oversea.hehehe Ok zya tak nak cerita banyak korang boleh lihat sendiri apa yang ada dekat sini melalui gambar-gambar yang disajikan.









Inilah EcoWorld syarikat pemaju yang menganjurkan pesat taman bunga tulip led dan di sini korang perlu mendaftar dan mengisi borang dulu sebelum korang masuk ke dalam taman tersebut. 

Sekarang jom kita tengok suasana pada waktu malam pula dah nama bunga led mesti la lagi nampak menarik dengan cahaya lampu tu.







Akhir kata cepat-cepat korang ke sini yang dibuka pada jam 4.30 petang dan sekali lagi diingatkan masuk adalah percuma. Ok belanja sikit gambar budak baru belajar pakai kamera action. Kamera action apa tu kena nantikan lagi entry zya ok. Terima kasih sudi luangkan masa diruangan ini.






SEKIAN!!!!!



Previous
Next Post »

6 comments

Write comments
Eeca Shyaa
AUTHOR
9 April 2016 at 02:32 delete

cantiknyaaa kalau malam!!

Reply
avatar
ubai ismail
AUTHOR
9 April 2016 at 03:06 delete

pi mlm mesti lawa kan.

Reply
avatar
miss zyaroses
AUTHOR
9 April 2016 at 11:15 delete

haah g malam tgk bunga 2 lawa sangat.

Reply
avatar
miss zyaroses
AUTHOR
9 April 2016 at 11:16 delete

btl 2 bila malam lagi nmpak cntik

Reply
avatar
Mimi Kyumi
AUTHOR
9 April 2016 at 13:29 delete

Hahahaha..cantiknya...baru tau padahal ni dekat dengan rumah je..wkwkwkwkw

Reply
avatar
Farah Dafri
AUTHOR
10 April 2016 at 00:32 delete

syoknya!cantik mcm kt oversea laa

Reply
avatar

Hye uollss Sila tinggalkan komen anda satu pun jadilah hehehehe EmoticonEmoticon