LIRIK LAGU TINGGALKAN AKU BY ADIB & THE LAWYER


Image result for adib & the lawyer



Coba ku tatap terus mencoba
Walau hati ku tak bisa
Untuk melepaskan kamu

Simpan semua kenangan kita
Ku harap kau kan mengenang
Segala cinta tulus ku

Semua hanya untuk mu

Pergi sayang pergi kay tinggalkan aku
Biar hanya diri ku saja
Yang terus merindui mu

Takkan ada pengganti lain untukku
Yang bisa menghangatkan dingin malam-malam ku

Semua hanya untuk mu
Semua pasti buat mu

Pergi sayang pergi kau tinggalkan aku
Biarkan hanya diri ku saja
Yang terus merindui mu

Takkan ada pengganti lain untukku
Yang bisa menghangatkan dingin malam-malam ku

Aku merindu
Cinta ku oh cinta ku sayang
Aku merindu
Kembalilah sayang ku cinta ku

Pergi sayang kau pergi tinggalkan aku
Biarkan hanya diri ku saja
yang terus merindui mu

Takkan ada pengganti lain untukku
Yang bisa menghangatkan dingin malam-malam ku

Aku merindu 
Cinta ku oh cintaku sayang ku
Aku merindu
Kembalilah sayang ku cinta ku

Lagu nie masih baru kalau korang nak dengar cuba buka dekat JOOX dan search Tinggalkan Aku by Adib & The Lawyer. Actually adib nie kawan zya masa zaman sekolah rendah dulu,ahakksss zaman sekolah rendah tu zaman hingusan lagi..hihihi jom semua dengar sora dia power juga beb jom support kawan-kawan. 

This entry was posted in

PENCUCI KEWANITAAN DAUN SIRIH DARI SUMBER AYU PILIHAN ZYAROSES

Bahagian intim wanita merupakan tempat tinggal jutaan flora dan bakteria yang membolehkan kita menjalani kehidupan seharian tanpa sebarang gangguan dan perasaan tidak selesa pada kawasan tersebut. Bakteria yang membentuk sebuah ekosistem semula jadi ini memberikan keseimbangan tahap pH serta melindungi kawasan tersebut daripada sebarang jangkitan dan ancaman bendasing. Bertentangan dengan kepercayaan umum, membersih kawasan intim dengan menggunakan sabun dan air akan mengganggu keseimbangan semula jadi, lantas mendedahkan anda kepada risiko jangkitan. 



Jadi lengkapkan rutin penjagaan peribadi anda dengan Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU, diformulasi dengan bahan semula jadi agar kawasan intim wanita sentiasa dalam keadaan sihat dan bersih serta bebas dari bakteria jahat, kegatalan dan juga bau yang kurang menyenangkan. Kawalan pH pada paras pH3.5 merupakan paras ideal agar ekosistem berada dalam keadaan baik. 

Zya sendiri telah memilih untuk menggunakan pembersih wanita daun sirih dari Sumber Ayu ini yang mana bahan utama ekstrak Daun Sirih kini telah dipertingkat dalam Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU bagi membekalkan perlindungan tanpa bakteria. Formulasi ini diperhebat dengan wangian semula jadi yang memberikan kesegaran berpanjangan. 


Selari dengan peredaran masa, Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU turut hadir dengan wajah baru yang lebih segar. Mengekalkan bentuk botol yang diinspirasi daripada keanggunan lekuk tubuh wanita, pembersih kewanitaan ini tampil dengan rona yang lebih menarik bagi membezakan setiap varian di hiasi dengan kemasan yang lebih sofistikated. Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU ini juga di perakui Halal oleh JAKIM bagi manfaat para pengguna Muslimah. 

Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU merupakan produk ideal bagi semua wanita di setiap peringkat umur dan hadir dalam rangkaian enam wangian yang menarik dan pelbagai. 


Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU Orkid – Haruman segar dari kuntuman orkid, memberikan wangian ringan dan rasa bersih yang kekal sepanjang hari. Amat sesuai buat wanita ayu yang sentiasa mengekalkan keanggunannya dalam pelbagai cara. 

Pembersih Wanita Daun Sirih SUMBER AYU Mawar– Wangian mawar mekar yang manis memberikan aroma yang menenangkan dan rasa bersih sepanjang hari. Pilihan bagi mereka yang berjiwa romantis 

Pembersih Wanita Daun Sirih SUMBER AYU Floral– Kombinasi percikan aroma pelbagai bunga memberikan rasa segar sepanjang waktu. Ciptaan ideal bagi wanita yang sentiasa ceria dan bersahaja. 


Pembersih Wanita Daun Sirih SUMBER AYU Musk – Aroma semula jadi kasturi yang ringan menyuntik kesegaran optimum agar kekal sepanjang hari. Varian ini sesuai dengan wanita yang sentiasa kehadapan dan meminati haruman patchouli yang terkenal dengan nuansa anggun. 

Pembersih Wanita Daun Sirih SUMBER AYU Gambir – Bauan herba yang harum serta memberikan kesegaran semula jadi. Pilihan terbaik buat wanita klasik yang sofistikated dan menghargai sentuhan alam di dalam kehidupan. 


Pembersih Wanita Daun Sirih SUMBER AYU Fruity– Aroma manis buah-buahan tropika mampu memberikan anda rasa bersih dan segar sepanjang hari. Pilihan terbaik bagi si gadis yang ceria, lincah dan sentiasa bersedia dan yakin dalam apa jua keadaan.

Rangkaian Pembersih Kewanitaan Daun SirihSUMBER AYU boleh didapati pada harga RM 3.60 (90ml) dan RM5.80 (200ml). Rangkaian penjagaan kebersihan berkualiti SUMBER AYU ini dibawakan kepada anda oleh WIPRO UNZA. Produk-produk SUMBER AYU kini terdapat di semua pasaraya utama, dan farmasi. Cepat-cepat dapatkan di pasaraya yang berdekatan dengan anda.






This entry was posted in

OST UMAIRAH DI TV3 | DEMI CINTA BY EZAD LAZIM



Image result for UMAIRAH DI TV3


Hai semua dah tengok ke belum cerita Umairah di TV3 yang menggantikan cerita Patahnya Sebelah Sayap. Zya dah tengok episod 1 semalam cerita nie mula macam best juga hope dapat la ikuti cerita nie sampai habis nanti.hahaha Dalam cerita nie lagu ost dia bertajuk Demi Cinta dari Ezad Lazim memang best. Cuba korang hayati lirik lagu dia membawa banyak maksud yang tersirat dan tersurat sebenarnya. Kalau korang tak percaya korang boleh ke SINI dan baca sendiri kisah disebalik lagu Demi Cinta. 





Ku sedar ku berdosa
Kerna sering menyakitimu
Membuatkan kau terluka 
Berteman rasa kecewa 

Walau berdepan derita
Kau selalu terus setia 
Dan bertahan demi cinta 
Yang pernah ku janji dulu

Besar salahku pada dirimu
Tak terbanding kasih yang kau beri 
Dan tetap menggenggam erat cinta 

Sayang kaulah cahaya
Menyuluh jalanku untuk kembali 
Dan pegang pada tali cinta 
Yang pernah ku lafaz dahulu 

Sayang buka hatimu
Biar ku rawat segala deritamu 
Agar kita mampu terus hidup 
Nikmati bahagia 

Walau berdepan derita
Kau selalu terus setia 
Dan bertahan demi cinta 
Yang pernah ku janji dulu

Besar salahku pada dirimu
Tak terbanding kasih yang kau beri 
Dan tetap menggenggam erat cinta 

Sayang kaulah cahaya
Menyuluh jalanku untuk kembali 
Dan pegang pada tali cinta 
Yang pernah ku lafaz dahulu

Sayang buka hatimu
Biar ku rawat segala deritamu 
Agar kita mampu terus hidup 
Nikmati bahagia

Sayang kaulah cahaya
Menyuluh jalanku untuk kembali 
Dan pegang pada tali cinta 
Yang pernah ku lafaz dahulu 

Sayang buka hatimu
Biar ku rawat segala deritamu 
Agar kita mampu terus hidup 
Nikmati bahagia 

Bahagia

This entry was posted in

WEPRINT MENAWARKAN PERKHIDMATAN MENCETAK GAMBAR SERBAGUNA


WEPRINT MENAWARKAN PERKHIDMATAN MENCETAK GAMBAR SERBAGUNA | Sekarang ni trend selfie dan bergambar memang dah jadi rutin harian zya dan semestinya rutin harian korang juga kan. Bila dah selfie tu mesti gambar dah bertimbun-timbun dalam folder. Jadi dari gambar-gambar korang tu terbiar dalam folder lebih baik korang cetak jadikan ianya sesuatu yang unik dan menarik untuk tatapan korang. Sebenarnya zya ada menggunakan khidmat WEPRINT. Menarik sangat app ini tau.

Bila parcel sampai jer ke rumah terus zya teruja sebab gambar yang di print tu cantik langsung tidak pecah-pecah dan kertas yang digunakan dorang pun sangat berkualiti bila terkena air gambar tidak rosak. Wah menarik sangat-sangat macam nak cetak semua gambar yang zya ada. Nampak tak keychain yang ada gambar zya tu. Sengaja letak dekat kunci kereta sebab kalau hilang ker senang orang nak cari sapa owner dia.hahaha maklumlah zya nie kadang cepat sangat cuai.hihihi 


Disini zya nak cerita macam mana nak dapatkan service cetak gambar macam zya buat tu. Apps nie nama dia WePrint yang mana ia boleh mencetak gambar korang dalam pelbagai bentuk dan cara. Caranya senang dan mudah sahaja. Korang tidak perlu pergi kedai pun, semuanya dihujung jari sahaja. Caranya mudah sangat dengan mengikuti langkah demi langkah seperti di bawah nie.


Weprint nie sejenis applikasi yang mana terus menerus gabungan dengan apps wechat. Weprint ini telah diperkenalkan oleh Liberty Printing dan telah mencetak beribu gambar kepada pelanggan-pelanggan dengan kuantiti yang sangat menarik. Mesin printing ini adalah seperti dalam gambar di bawah dan mereka juga menawarkan khidmat cetak untuk majlis-majlis keramaian seperti kenduri kahwin, majlis hari jadi dan sebagainya. Hal ini adalah untuk membuatkan para tetamu untuk mendapatkan setiap detik kenangan sepanjang majlis dijalankan. Dekat sini tidak perlu risau memori handphone penuh dengan gambar kerana Weprint kan ada dan sudi membantu korang semua.


 Mesin WEPRINT



Weprint di sebuah event


Antara koleksi gambar pelanggan yang telah menggunakan khidmat WEPRINT

Oh ya sebelum terlupa kalau korang nak tahu lebih lanjut lagi cara menggunakan WEPRINT nie korang boleh tengok youtube nie supaya korang lebih mudah memahami.


Sekarang ini WEPRINT tengah buat diskaun untuk korang gunakan khidmat mereka sehingga 30 November 2016. Jadi cepat-cepat korang baca cara-cara untuk dapatkan diskaun tu seperti yang tertera di dalam banner ini. 


Segala maklumat lanjut dan pertanyaan boleh terus hubungi di sini :- 


Liberty Printing Sdn. Bhd. (1080784-T)
6, 6A & 6B, Jalan Harmoni 1A/KU3, 
Kristal Klang Commercial Centre,
 42100 Klang, Selangor.

Contact number: 019-985 8151 (Elaine)
Email: order@libertyprinting.com.my

Business hours: Monday to Saturday (9am to 6pm)





This entry was posted in