WEPRINT MENAWARKAN PERKHIDMATAN MENCETAK GAMBAR SERBAGUNA


WEPRINT MENAWARKAN PERKHIDMATAN MENCETAK GAMBAR SERBAGUNA | Sekarang ni trend selfie dan bergambar memang dah jadi rutin harian zya dan semestinya rutin harian korang juga kan. Bila dah selfie tu mesti gambar dah bertimbun-timbun dalam folder. Jadi dari gambar-gambar korang tu terbiar dalam folder lebih baik korang cetak jadikan ianya sesuatu yang unik dan menarik untuk tatapan korang. Sebenarnya zya ada menggunakan khidmat WEPRINT. Menarik sangat app ini tau.

Bila parcel sampai jer ke rumah terus zya teruja sebab gambar yang di print tu cantik langsung tidak pecah-pecah dan kertas yang digunakan dorang pun sangat berkualiti bila terkena air gambar tidak rosak. Wah menarik sangat-sangat macam nak cetak semua gambar yang zya ada. Nampak tak keychain yang ada gambar zya tu. Sengaja letak dekat kunci kereta sebab kalau hilang ker senang orang nak cari sapa owner dia.hahaha maklumlah zya nie kadang cepat sangat cuai.hihihi 


Disini zya nak cerita macam mana nak dapatkan service cetak gambar macam zya buat tu. Apps nie nama dia WePrint yang mana ia boleh mencetak gambar korang dalam pelbagai bentuk dan cara. Caranya senang dan mudah sahaja. Korang tidak perlu pergi kedai pun, semuanya dihujung jari sahaja. Caranya mudah sangat dengan mengikuti langkah demi langkah seperti di bawah nie.


Weprint nie sejenis applikasi yang mana terus menerus gabungan dengan apps wechat. Weprint ini telah diperkenalkan oleh Liberty Printing dan telah mencetak beribu gambar kepada pelanggan-pelanggan dengan kuantiti yang sangat menarik. Mesin printing ini adalah seperti dalam gambar di bawah dan mereka juga menawarkan khidmat cetak untuk majlis-majlis keramaian seperti kenduri kahwin, majlis hari jadi dan sebagainya. Hal ini adalah untuk membuatkan para tetamu untuk mendapatkan setiap detik kenangan sepanjang majlis dijalankan. Dekat sini tidak perlu risau memori handphone penuh dengan gambar kerana Weprint kan ada dan sudi membantu korang semua.


 Mesin WEPRINT



Weprint di sebuah event


Antara koleksi gambar pelanggan yang telah menggunakan khidmat WEPRINT

Oh ya sebelum terlupa kalau korang nak tahu lebih lanjut lagi cara menggunakan WEPRINT nie korang boleh tengok youtube nie supaya korang lebih mudah memahami.


Sekarang ini WEPRINT tengah buat diskaun untuk korang gunakan khidmat mereka sehingga 30 November 2016. Jadi cepat-cepat korang baca cara-cara untuk dapatkan diskaun tu seperti yang tertera di dalam banner ini. 


Segala maklumat lanjut dan pertanyaan boleh terus hubungi di sini :- 


Liberty Printing Sdn. Bhd. (1080784-T)
6, 6A & 6B, Jalan Harmoni 1A/KU3, 
Kristal Klang Commercial Centre,
 42100 Klang, Selangor.

Contact number: 019-985 8151 (Elaine)
Email: order@libertyprinting.com.my

Business hours: Monday to Saturday (9am to 6pm)





This entry was posted in

2 comments:

Hye uollss Sila tinggalkan komen anda satu pun jadilah hehehehe