HERBA RESDUNG TOK AKI MEMBANTU ANDA MERAWAT RESDUNG DENGAN PANTAS.

Bila semakin meningkat umur ni masalah sakit kepala dan gatal mata tu menjadi-jadi pula. Kadang tertanya juga aku ni ada penyakit migrain kah? Tapi kenapa sakit kepala tu ditengah-tengah dahi antara kening kanan dan kiri. Mata pula, kenapa asyik gatal-gatal selalu sangat dok tenyeh sampai berair la juga. Bila tanya orang jawapan diaorang "alah kau ada resdung tu pergi buang". Tapi zya macam biasa degil keras kepala tak nak percaya. Sehinggalah satu tahap sampai nak belajar pun rasa terganggu terus pergi jumpa doktor dan sahih ini semua berpunca daripada resdung. Tapi biasalah pergi klinik dia cuma diberi ubat untuk hilang sakit sementara sahaja. Lepas itu, sakit kembali menyerang. Jika tidak dibuang lendir itu sampai bila pun ia akan tetap menyerang.
















Sebenarnya ada antara kita tak pernah tahu dia ada resdung dan termasuklah zya yang memang tak sedar pun mengalami resdung. Jadi cara untuk kesan bahawa kita ada resdung ialah:
  • Kita akan sering mengalami hidung tersumbat
  • Mempunyai lendir dari hidung dan tekak
  • Kita akan sakit atau rasa berat muka terutama kawasan diantara mata 
  • Sakit tekak yang berpanjangan dan berulang
  • Demam atau rasa tidak sedap badan yang berpanjangan
  • Gejala alahan hidung seperti kerap bersin terutamanya pada waktu pagi, gatal hidung
  • Mengalami jerawat di muka dan badan 
  • Nafas berbau
  • Kulit kepala berkelumumur, gatal dan rambut gugur
  • Sering berasa sakit kepala, pening dan migrain
Sekiranya korang mengalami simptom-simptom diatas bermakna korang ada resdung dan perlu dirawat dengan segera. Di pasaran terdapat banyak produk resdung yang dikeluarkan tetapi disini zya nak kongsi dengan korang produk Herba Resdung Tok Aki keluaran bumiputra di bawah jenama Herba Tok Aki. Produk ini adalah produk yang berasaskan herba yang digunakan oleh pakar rawatan resdung secara tradisional.Herba warisan turun temurun bagi mengatasi masalah resdung secara semulajadi.

HERBA TOK AKI


Sepantas 5 minit? Yup itu yang terjadi dan zya sendiri dah mencuba. Ternyata ianya bertindak pantas dengan mencairkan lendir-lendir punca alahan sekaligus mencuci kotoran dan kuman yang tersekat dalam rongga hidung kita. Herba Tok Aki ini diperbuat daripada 100% ramuan kayu yang terpilih tanpa sebarang bahan kimia. Kandungan untuk satu bekas itu ialah 5gm dan boleh digunakan sebanyak 30 ke 40 kali penggunaan. Tambahan pula Herba Tok Aki ini mempunyai khasiat seperti:
  • Dapat mengeluarkan lendir yang tersumbat di dalam rongga hidung 
  • Dapat membersihkan kuman dan kotoran penyebab alahan resdung 
  • Dapat mengurangkan gejala bersin, selesema, dan hidung tersumbat 
  • Dapat melegakan ruang pernafasan 
  • Tiada kesan sampingan dan selamat untuk digunakan 
  • Kesan yang sangat pantas dan mudah digunakan 
  • Produk ini sesuai digunakan untuk kanak-kanak 6 tahun ke atas. 


Bagaimana cara menggunakan Herba Tok Aki ini?
  • Korang perlu ambil sedikit serbuk Herba Resdung Tok Aki menggunakan jari kelingking,
  • Kemudian selawat dan letakkan pada bahagian dalam hidung sebelah kanan. 
  • Ulang langkah yang sama untuk sebelah kiri.
  • Duduk dan tundukkan kepala selama 10-20 minit sehingga lendir keluar.
  • Urutkan hidung dari atas ke bawah apabila lendir keluar.
  • Ulang urutan 6-8 kali agar lendir yg keluar tidak putus.
  • Biarkan lendir keluarkan sehingga hidung rasa kosong dan selesa.
  • Kemudian bersihkan dengan air dan lap hingga kering.
  • Gunakan 2 kali sehari pagi dan malam.Amalkan selama 7 hari secara selang seli.
  • Boleh hentikan penggunaan selepas 7 hari dan boleh gunakan semula apabila korang perlu.


Selain itu, Herba Resdung Tok Aki juga mempunyai pelbagai produk lain yang mana mengeluarkan produk sampingan seperti : 

Sabun Herba Tok Aki
Kandungan : 50gram 

Sabun Herba Tok Aki ini mengandungi ramuan susu beras, madu dan kayu manis yang mana dapat membantu membersihkan kulit anda secara lembut dan efektif, bebas dari segala kotoran minyak dan sel kulit mati. 

Khasiat : 
  • Membantu mengurangkan resdung 
  • Mencerahkan kulit 
  • Mengurangkan jerawat dan parut jerawat 
  • Mengurangkan jeragat 
  • Mengatasi masalah kulit 
  • Menghilangkan kotoran diwajah dan badan 
  • Mencegah jangkitan kuman dan kulat 

Kapsul Rahsia Rimba 
Kandungan : 30 kapsul
Mengandungi ekstrak herba tradisional dan ramuan terpilih, Kapsul Resdung Rahsia Rimba mampu mengurangkan maslaah resdung secara efektif dan mencegah gejala resdung secara dalaman. Mudah dibawa dan sesuai untuk seisi keluarga. 

Khasiat: 
  • Mengurangkan masalah resdung secara efektif 
  • Mencegah masalah resdung daripada dalam 
  • Mengurangkan alahan 
  • Tiada kesan sampingan dan selamat digunakan 
  • Kesan seawal 3 hari penggunaan 
  • Membaikpulih sel kulit dan mengecutkan jerawat 
Cara makan : sehari 2kapsul selepas makan

Jus Campuran Minuman Botani. 

Kandungan untuk sebotol adalah 250ml (untuk 2 minggu)

Jus Campuran Minuman Tok Aki diperkaya dengan khasiat semulajadi buah-buahan terpilih seperti jus buah delima dan ekstrak acai beri, Jus ini sesuai untuk semua peringkat umur. Ianya juga dikenali sebagai Jus Mesra Kanak-kanak. Cara pemakanannya ialah 10 ml pagi dan malam setiap hari. Rasa yang lazat dan sesuai untuk seisi keluarga.

 Khasiatnya : 
  • Penuh dengan khasiat semulajadi dari ramuan berkualiti.
  • Selamat dan tiada meniggalkan kesan.
  • Meningkatkan imunisasi dan daya tahan tubuh
  • Membantu mencegah alahan resdung daripada dalaman
  • Penting untuk kanak-kanak membesar dengan sihat 
  • Kesan seawal 1 minggu 

TESTIMONI PELANGGAN YANG TELAH MENGGUNAKAN PRODUK INI






CABUTAN BERTUAH UNTUK DIMENANGI


Korang yang berhasrat nak menggunakan produk nie boleh dapatkan segera kerana dengan pembelian RM100 dan ke atas untuk mana-mana produk Tok Aki, akan berpeluang menyertai Cabutan Bertuah 1 gram Gold Bar. Tiga pemenang akan dipilih daripada jumlah penyertaan dan tarikh tutup penyertaan adalah 31 Januari 2017.

PROMOSI DISKAUN SEHINGGA 20% + FREEGIFT! 

Taip “BR TOK AKI” whatsapp ke 019-3473083


Maklumat lanjut korang boleh rujuk di sini sama ada untuk membuat pembelian atau membuat rujukan mengenai testimoni yang lain.



HQ Instagram : herbaresdungtokaki_hq 

Hotline : 019-3473083 








This entry was posted in

10 comments:

  1. Replies
    1. btl tu mmg best siap blh guna 1 set trus.xpyh nk cari produk lain dah utk tmbhan

      Delete
  2. Bagus ni...!! Boleh try... tak payah lagi pegi Spa. Jimat

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah xperlu p spa dah. boleh buat sndri dekat rumah bila kita perlu kan

      Delete
  3. boleh cuba mana tahu serasi kan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu kak ana.lagipun bagus produk ni dia boleh rawat dari dalaman sama.

      Delete
  4. seksakan kalau ada resdung ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. seksa sangat kak sue izza mata gatal, hidung berair jerawat timbul sana sini. memang kena rawat dengan cepat.

      Delete
  5. resdung memang tak boleh habis tapi boleh kurangkan....jom cuba

    ReplyDelete
  6. CUBALAH SUPPLEMENT SNE... SNE MAMPU MERAWAT RESDUNG.. TAK PAYAH NAK SUSAH2 PERGI MENDAPATKAN RAWATAN DI MANA2 CUMA PERLU MAKAN SNE SAHAJA SEMUA MASALAH SELESAI.SNE BUKAN SAJA MENYEMBUHKAN RESDUNG MALAH SEMUA PENYAKIT KRONIK DAN YANG BIASA2...UNTUK KETERANGAN LANJUT SILA WHATSAPP 0177870618...

    ReplyDelete

Hye uollss Sila tinggalkan komen anda satu pun jadilah hehehehe