Bergaya Dan Selesa Dengan Shawl Satin Dari Funs The Famous - FTF

by - 00:55



Perniagaan tudung dari pelbagai bentuk, jenis dan corak tumbuh bagai cendawan di Malaysia sekarang ini. Dari jenama yang terkenal sehinggalah jenama yang biasa-biasa sahaja. Namun disebalik lambakan peniaga tudung ini mereka tetap mempunyai peminatnya yang tersendiri. 

Kini aku telah diperkenalkan dengan sebuah jenama baru yang mana dikatakan mendapat tempat dikalangan orang atasan dan artis-artis yang menggayakan koleksi tudung dari Funs The Famous ini. Jadi sekarang Funs The Famous cuba untuk memasuki pasaran yang mana orang awam biasa pun mampu memiliki dan menggayakan shawl dengan kadar harga mampu milik. Terdapat pelbagai design tudung dan shawl dari pelbagai warna menarik yang korang boleh pilih mengikut citarasa dan baju yang korang ingin padankan. Tapi aku yang lebih suka memakai shawl dari tudung bawal memilih design Dhiyashawl yang mana sangat selesa dan kainnya pun agak tebal dan tidak jarang.


Basic Premium Shawl
Simply Elegance
Standard Wide Shawl
Material : Zara Satin
Design : Plain
Measurement : 2m x 0.8m
Colour : Pastel | Metallic
Adult : Standard 
Style : Loose shawl with 2 sides curve edge and 2 sides straight edge
RM35 exclude postage 
Price excl postage 1-2pc RM8 SM | RM12 SS
COD: Penang only

Aku dah jatuh cinta dengan shawl ni bukan setakat dipadankan dengan baju kurung tetapi bila aku pergi bersiar-siar dengan hanya t-shirt dan jeans pun tetap Dhiyashawl ni juga menjadi pilihan aku sebab kain dia best terletak elok dan tebal. Walau kita berada di luar pun tetap tidak akan berasa panas atau berpeluh sebab material kain dia sejuk sangat terasa macam ada penghawa dingin dalam kepala kita.hehehe Nampak tak nak bagitau yang shawl satin nie memang tidak panas. Dulu tanggapan aku bila pakai shawl satin mesti panas dan cepat berpeluh so, aku akan reject awal bila disarankan shawl satin. Tapi lain dengan Dhiyashawl dari Fun The Famous nie material kain dia memang terbaik. 

Shawl ini mempunyai pelbagai pilihan warna yang menarik dan yang pasti dapat dipadankan dengan pakaian yang ingin korang pakai nanti. Sekarang dorang tengah masukkan stock baru dengan warna-warna pastel yang menjadi trend sekarang nie. Jom kita tengok warna-warna yang mana tahu menjadi pilihan korang boleh la grab satu untuk raya haji nanti kan dan boleh juga beli banyak-banyak untuk satu family pakai sedondon tak pun untuk briedsmaid ke. 













Selain Dhiyashawl terdapat juga tudung lain seperti Sheedaawla, Exclusive Bawal Satin dan lain-lain lagi yang dikeluarkan oleh Funs The Famous ini. 

SHEEDAAWLA


Heavy Classic Chiffon
Simply Elegance
Exclusive Lycra
With/out Flip
Material : Chiffon, Lycra with Diamond 
Design : Plain
Colour : Any color you like
Adult : Standard

RM80 exclude postage 
Price excl postage RM10 SM/SS


EXCLUSIVE BAWAL SATIN


Name: Pastelsilsila 
Material: Exclusive Bawal Satin
Length: Wide Scarves: +/- 45'

Price~ Bawal: RM15
RM7 WM / RM10 EM
COD: Penang Only
Stock: Limited.

Pembungkusannya juga yang menarik dan nampak exlcusive sangat bila sampai kepada tangan pelanggan dan masa aku dapat nie siap ada free gift bag mekup lagi seperti dalam gambar di bawah. So, apa tunggu lagi jom la korang grab satu untuk pakai bagi majlis nikah, majlis kahwin, briedsmaid nak nampak sedondon pun boleh borong banyak-banyak, untuk raya haji yang bakal tiba nanti atau pun boleh digunakan untuk harian dan kerja pun boleh.



Untuk mendapatkan lebih lagi design dan warna yang lebih banyak korang boleh buka lihat di instagram funsthefamous atau facebook Funs Ftf. Sekiranya korang ingin membuat pembelian korang boleh menggunakan kod ini IAMEZMIE untuk mendapatkan diskaun dan hubungi number yang tertera di bawah ini. 


You May Also Like

3 Comments