Althea X Get It Beauty Real Fresh Skin Detoxers Collaboration

by - 00:45



Althea X Get It Beauty Real Fresh Skin Detoxers Collaboration | Hai semua bertemu kembali kita dengan produk yang menjadi kegemaran zya dan semua peminat produk Korea. Produk apa itu? Ianya adalah Real Fresh Skin Detoxers yang mana zya pernah berkongsi dengan korang sebelum ini di sini Real Fresh Skin Detoxers Review

Real fresh skin detoxers ini merupakan new baby dari Althea baru-baru ini dan ia telah menjadi best seller produk dan mendapat sambutan yang hangat di Korea. Althea juga turut membuat kolaborasi bersama dengan Korea's Top TV Program iaitu Get it Beauty. Dengan kolaborasi ini juga telah membuatkan ramai peminat program realiti Korea dan peminat kecantikan untuk mengguna dan mencubanya sekaligus permintaan untuk produk ini semakin meningkat. Kalau korang nak tahu K-Pop Star Jeonghwa (EXID) pun peminat Real Fresh Skin Detoxer dan siap buat video lagi dengan Korea's famous beauty influencer iaitu Minsco. Korang boleh tengok video diaorang di bawah ini. 



Kenapa anda perlu menggunakan Real Fresh Skin Detoxer ini?
  • Satu produk yang mudah dan memerlukan 10 saat sahaja penggunaan
  • Membersihkan dan menguatkan kulit
  • Melembapkan kulit serta membuang kotoran dan kulit yang kasar.
  • Memberi aroma wangian yang menyenangkan
  • Mengandungi vitamin C
  • Mencegah dehidrasi
  • Selamat untuk digunakan kerana bahan yang digunakan adalah yang terbaik untuk kulit. 

Zya pun bila pertama kali guna terus jatuh cinta dah la wangi dan hanya memerlukan 10 saat sahaja semuanya menjadi mudah. Produk ini didatangkan dalam dua jenis iaitu Real Fresh Skin Detoxer Rose dan juga Green Tea. Produk 2 in 1 yang memberi keberkesanan dan membuatkan kulit zya sentiasa bersih, segar, lembut dan terasa selesa setiap hari. Zya dapat menjimatkan masa dan juga wang kerana bila satu set produk ini kita telah dapat jimat duit dan Althea Korea sekarang tengah buat diskaun 10% untuk satu set Real Fresh Skin Detoxer ini di sini --->> Set Real Fresh Skin Detoxer. (klik sini ya) Korang pasti akan repeat dan tidak akan menyesal lepas menggunakannya. 

Diskaun 10% dan cepat-cepat dapatkan segera di sini









You May Also Like

2 Comments