Rahsia Aku Turunkan Berat Badan Sebelum Raya Bersama Herbaworks 3 in 1.

by - 08:34


Setiap hari bangun pagi mesti cakap dekat diri sendiri aku nak kurus sebelum raya tahun ini. Tapi baru pukul 9 pagi dah meragam minta diisi nasi lemak dan teh ais cincau padu kegemaran bagai. Alahai dah tu macam mana kau nak kurus kalau dah awal pagi melantak nasi lemak dengan teh ais cincau padu punya tu. Angan-angan mat jening ja kau ni haishhh dah tu tengah hari malam tengah malam melantak lagi sebab ikutkan sangat nafsu lapar tu. Sudahnya lepas makan semput mula rasa menyesal tak sudah. Lama-lama aku fikir balik tak boleh jadi ni aku kena juga cari jalan untuk kurangkan berat badan aku sebelum raya tahun ni. Cari punya cari aku terjumpa satu produk ni namanya Herbaworks 3 in 1 dan aku rasa yakin nak amalkan sebab tengok pada testimoninya banyak yang dah berjaya dengan cepat. Aku ni sejenis diet macam mana pun memang susah sangat nak turun. Jadi aku rasa aku memang perlukan produk ini dan aku cuba amalkan. 

Nak tahu aku berjaya turun banyak mana korang kena baca sampai habis ya. Semua ini testimoni aku amalkan sendiri ya bukan orang lain dan aku sendiri yang alami dan rasai perubahan demi perubahan pada diri aku. Dari susah kawal makan sehingga mampu kawal dan tak jenis yang melantak macam sebelum-sebelum ni dah. Sekarang aku kongsi dulu dengan korang berat aku sebelum mengambil Herbaworks 3 in 1 ini. Berat aku sebelum adalah 76kg kadang kala boleh jadi 77kg kalau terlajak melantak tak ingat dunia tu lepas tu menyesal.hahaha. Kalau korang tak percaya nah aku tunjukkan bukti gambar atas penimbang yang aku sempat ambil. 


Berat Badan Sebelum 



Ini pula gambar aku sebelum mengambil Herbaworks dan bulat tu xpayah cakap la. Bulat sebulat-bulatnya akibat melantak tak ingat dunia. Selepas tu aku mula mengamalkan Herbaworks ini selama beberapa minggu dan aku dapat rasakan perubahan demi perubahan pada diri aku selepas itu. Aku mampu mengawal rasa lapar yang kerap sebelum ini. Badan rasa bertenaga dan apa yang paling best sekali aku tidak mudah rasa letih dan mengantuk sepanjang seharian bekerja. Lagi-lagi aku yang jenis kerja dalam office mengadap komputer saja memang akan mudah buat kita rasa lapar dan mengantuk. Tetapi sepanjang aku mengamalkan dua peket (pagi dan malam) sehari Herbaworks 3 in 1 ini aku rasa segar dan bertenaga. Dalam masa 5 hari aku berjaya kurangkan berat badan aku menjadi 74kg dan aku sendiri rasa macam tak percaya sebab selama ni aku cuba diet tapi nak lepaskan angka 75kg pun susah sangat. Tapi lepas amalkan Herbaworks aku berjaya lepas angka 75kg. 


Berat aku selepas seminggu mengamalkan herbaworks 3 in 1 


Aku semasa seminggu mengamalkan Herbaworks 3 in 1. 

Aku suka sangat dengan minuman herbaworks 3 in 1 ini kerana ada strawberi dan memang sedap. Korang tak perlu risau kalau tak kena dengan tekak ka apa sebab semua orang boleh minum tanpa ada rasa mual, pelik dan sebagainya. Ini adalah kerana ramuan yang digunakan dalam produk ini adalah dari ekstrak strawberi, ekstrak guarana, ekstrak garcinia cambogia, african mangi, raspberry ketone, ekstrak green coffee dan L-Carnitine. 


Cara nak consume Herbaworks 3 in1 untuk kesan yang power adalah dengan 

1) Bancuh dengan air sejuk 150ml sahaja.
2) Minum air kosong dalam 2-3liter sehari.
3) Tak makan berat pada waktu malam seperti nasi.
4) Minum 2 sachet sehari. Sekali pagi, sekali malam. Semasa perut kosong
5) Ambil secara konsisten terus menerus. Jangan tertinggal 1 hari pun !


Tapi setelah dua minggu penggunaan aku cuba juga untuk minum sehari sekali yang mana aku hanya mengambil pada waktu malam sebelum tidur dan kesannya masih ada tapi aku cadangkan korang amil 2 kali sehari untuk kesan yang lebih cepat. Setelah 3 minggu aku menggunakan Herbaworks 3 in 1 dengan penggunaan sebanyak 3 kotak aku berjaya mendapat berat sebanyak 73kg. 


Setelah 3 minggu penggunaan.


Aku setelah mendapat berat 73kg 

Kalau aku boleh takkan korang tak boleh kan untuk kurangklan berat badan. Korang jangan berlenggah lagi cepat dapatkan segera Herbaworks 3 in 1 di SINISekotak Herbaworks ini ada 10 sachet dan boleh tahan seminggu jika diambail 2 kali sehari. Jadi masa aku amalkan ini aku amik 3 kotak sekaligus dan korang sendiri nampak kan kesannya. Korang tidak perlu risau kerana produk ini tiada kesan sampingan dan mendapat kelulusan dari KKM. 


Selain mengambil Herbaworks 3 in 1 aku juga ada menggunakan Killos Lotion keluaran mereka juga. Losyen ini pun banyak membantu aku mengempiskan perut dan yang lagi best dia memutihkan kulit kita sekali. Hebat dan power sangat produk-produk keluaran herbaworks ni sebab semuanya menjadi. Killos lotion ini bila disapu pada perut rasa sejuk berangin saja kalau apply sebelum tidur tu memang best sangat. Ada sekali tu aku sakit senggugut dan aku saja sapu losyen ni dan terus rasa nyaman ja perut dan sakit tu macam perlahan-lahan hilang. Wah sangat hebat sebab satu produk macam-macam fungsi dia. Kandungan Killoss Lotion diformulasi daripada bahan-bahan yang bermutu tinggi dan efektif contohnya capsicum, coffee bean, virgin coconut oil dan sebagainya.

Sekiranya korang berminat untuk mendapatkan kedua-dua produk ini korang boleh rujuk maklumat yang dibawah dan semoga berjaya aku ucapkan untuk korang semua. Terima kasih Herbaworks kerana telah merealisasikan impian saya untuk kelihatan kurus di hari raya tahun ini. 


Alamat
Herbaworks Group Holdings Sdn Bhd
Herbaworks Tower,
No 2, Jalan Setia Utama AS U13/AS,
Setia Alam, Seksyen U13,
40170, Shah Alam, Selangor.

Facebook  

Instagram 

Website 






You May Also Like

2 comments

  1. wah turun berat badan, seronoklah raya tahun ini kan...

    ReplyDelete
  2. Jelesnya. .. Zf xturun turun lagi ni. .Menaik ja badan ni

    ReplyDelete

Hye uollss Sila tinggalkan komen anda satu pun jadilah hehehehe